Merhaba arkadaşlar, bebeğim tam 4 aylık. Sadece anne sütü alıyor. Çok sık ve azar azar emiyor. 3.aydan itibaren benim saçlarımda bir dökülme başladı ki sormayın😢 Normalde saçlarım gür ve kalın tellidir, illaki dökülüyordu saçımı. Fakat çok ama çok fazla dökülüyor yakında kel kalmaktan korkuyorum. Sizlerden böyle bir durum yaşayan oldu mu, çözüm bulabildiniz mi? Umarım geçicidir😢
1.