Aselzeliha Arkadaşlar bi haftadır bebeğimin sağ ayağı ve diz kapağı kütlüyor. Şimdiye kadar hiç böyle olmamıştı. Korkuyorum birşey olur mu? Doktora götürmeli miyim? Bu arada bebeğim 4 ay 12 günlük sizin de başınıza böyle birşey geldi mi?
dbm Aselzeliha canım bi süre normal diye biliyorum kemikleri yerine mi oturuyormuş neymiş. Endişelenecek birşey yok yani.
dbm Aselzeliha annesin kafana takman normal. Arkadaslarımızda söylemiş zaten. İçini ferah tut. Yinede doktora gittiğinde sorarsın ama korkacak birşey olduğunu zannetmiyorum:) canı acısa ağlar annesi.
Aselzeliha Kubuu1 Valla çok korkmuştum sağ ayağı günde en az 10 kere felan kütlüyor dedim acaba birşey mi oldu
NhLpRn Henüz kemikleri tam sertleşmedi kıkırdak. Oğlumunda bilekleri öyle olurdu şimdi geçti 6.5 aylık sorun etmeyin düzelir