Merhaba kızlar. 25 gunluk lohusayım normal dogum yaptım az bı dıkısım vardı. dikişlerim düşmüş yanı oyle gozukuyor gorunurde bısey yok ama ben düştüğünü ne gordum ne farkettım. Sadece düğüm yeri batıyordu ordakı batma geçince anladım eşime dedım bak dıye baktı bısey gozukmuyor dedı ip mip. Nası düşüyo bu dikiş anlaşılmıyor mu kendı kendıne kuruyup gıdıyormu acaba?