Mehtapdoruk Merhabalar 2 aylık oğlum için gaz damlası alacağım fakat zincon mu sab sinplex mi kararsiz kaldım kullanıp memnun kalanlar yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden 😊
[silindi] Mehtapdoruk Sab sımplex 🤸♀️ Genelde gaz damlaları deneme,-yanılma yoluyla bulunuyor ama sab bence çok iyi 😅
Prensesannesiii26 Mehtapdoruk ben ikisinden de memnun kalmadım canım ama memnun kalanlari gördüm burada tek bildiğim san simplex tek başına bir işe yaramıyor ben kolik bebeğimin gazını aguline ile bitirdim çok şükür
Sahreyldrm Mehtapdoruk bağırsak düzenleyici 👍 ikisi bir arada baya baya rahatlatıyor bebeği tek başlarına hiç kullanmadım bilmiyorum ama aguline ve nurse harveys denedim daha önce sonuç alamadim bunlar bizim kurtarıcımız oldu çok şükür
Sibelasfd Mehtapdoruk oda gaz damlası , ben ikisininde faydasını göremedim bir bebek gazlıysa ne yaparsanız yapın gazlı zamanla azalıyor hareketleri arttıkça kendisi daha kolay çıkarıyor
Mehtapdoruk Valla bilmiyorum Ama zor durum masaj falan yaparak çıkarttıriuorum oğlumun gazını bazen ağlama krizine giriyor sancı geldikçe kıvranıyor 🙄 birşeyler denemem lazım o yüzden etkisi görürüz inşallah
Endegerlimoglummm Mehtapdoruk kesinlikle zinco. Kullanmanızı 3.gumu ve neredeyse gaz için aglamalarımız fazlasıyla azaldı diyebilirim canım. Mesela bugun gaz için koca gun 1defa agladı oda fazla surmedi.
Meyra1 Mehtapdoruk bende sap ve nurse ile çözüm buldum 3 ay22 günlük kızım 2. Buçuk ayda kurtulduk gazdan