Allah rızası için aşagıda yazdığım krem ve doğal yöntemler dışında bir şey deneyen, duyan, iyi gelen bir şey varsa paylaşsın. Onun dışında Benim kullandığım ama size iyi gelen bir şey için yorum yazmayın. Bebeğim 2,5 aylık oldu artık sinirlerim alt üst oldu acı çekmekten, sürekli kremli meme yıkamaktan.
İlk olarak gümüş kapakla beraber,2 tüp lansinoh krem bitirdim.
-Sarı kantoron yagı
-has zeytinyagı
- ayva çekirdeği jeli
- Hindistan cevizi yagı
- Mustela nın yeni çıkan meme ucu kremi
- madecassol krem
- garmastan pomat
- ve en son bepantol plus ( en iyi sonuç veren buydu)
şuan sağ memem iyileşmek üzere ama soldaki çatlaklar geçmiyor geçmiyor.
he birde 15 gündür istisnasız her emzirmeden sonra son sütümü memeye sürüyorum.
emzirmemle ilgili bir sorun olduğunu düşünüp bir emzirme danışmanıyla dahi görüştüm. Oda gayet iyi buldu ve şuan emzirme pozisyonlarımdada bir sıkıntı yok ama çatlaklar geçmiyor. Allah Rızası için bu dönemi benim gibi ağır geçiren ve kurtulan varsa yazsın çok çağresizim. Ha geçti geçecek derken doktorada gitmedim şimdi bu korona korkusuna hiç gidemem. Yardım lütfen yardım 🙏🏻