Tuba_omer Arkadaşlar ücretsiz izin dönüşleri iptal edilmiş. Bakanlıktan yazı gelmiş bilginize. Ay zaten haketmiyordunuz vs diyen arkadaşlar mümkünse yorumlarını kendine saklasın😊
Fatmako Tuba_omer yazı nerde hocam paylaşır mısınız? Ne zaman gelmiş yazı? Daha dün konuştum müdürle gel başla dedi
Aselsmom_1 Tuba_omer benim bitmişti martın başında bir daha almıştım 🤦🏼♀️ Ama o iptal olma demekki artık
Tuba_omer eced16 yok hocam onda sıkıntı olmaz. ilk dilekçenizde dönüş olarak hangi tarihi verdiyseniz o geçerliymiş.
Tuba_omer Fatmako asıl paylaşıldığını bilmiyorum ama şimdi gönderildi bana da hocam. Yine siz idarenize bir sorun. Bana gönderdikleri yazıda Kilis valiliği yazıyor ama ben Ankara da görev yapıyorum. Her il kendine özgü bir karar vermez sanıyorum
Fatmako Tuba_omer bakanlık yazısı diye yazmışsınız, valinin yazısı demeniz daha doğru olur. İl bazında vali öyle bir karar almış olabilir. Diğer arkadaşlar da muhtemelen başka illerde ve izinlerinden dönemeyeceklerini sanacaklar
Tuba_omer Fatmako eğer öyle bir durum varsa haberdar edelim birbirimizi diye yazdım esasen. Her il kendi içinde böyle karar verebiliyor mu bilmiyorum.
pdmrv Tuba_omer hiç haberim yok :) açıkçası ben emin değildim başlasam mı diye çünkü ben başlayacağım diye benim yerimdeki arkadaşın görevlendirmesi bitecek sonra gene ayrılacağım sıkıntı olacak