Kızlar merhabalar,
Ek gıdaya başladık. Normalde günde 1 kere kaka yapan kızım 3-4 günde 1 yapmaya başladı. Ve şuanda 1 haftadır kaka yapmıyor. Öyle huzursuzluğu yok çişini yapıyor. Kaka yolu gözlüyorum ne gelen varrr ne giden doktora bu durumda doktorada götürmek istemiyorum ama kaç gün daha bekleyip gideyim bilemedim.