Ayazim_36_14 Doğumdan sonra hemoroid oldum varmı Bi yolu doktora gitmedim cok utanıyorum iyileştiren Bi ilac yöntem varmı
Ozgebrar2019 Ayazim_36_14 Zeytinyağı surebilirsiniz. Ama bir kere yakalanınca tamamen iyileşme durumu olmuyor malesef 😑 Kabız veya ishal durumlarında tekrar gösteriyor kendini 😐
B-alprsln Ayazim_36_14 cok zor cok Allah yardimcin olsun bende olmuştum doktor PROCTOLOG verdi hem kremini hem fitilini ve hemen gecti tavsiye ederim
Denizinannesisz Çokkk zor bi durumm doğum ağrısını unutturuyo resmen. Ben de progtolog kullandım bi de fito krem ikisi de çok iyi geldi tavsiye ederim geçmiş olsun