Artık o kadar kotu durumdayım ki 1 haftadır ne yemek yiyebiliyorum ne su ıcıyorum bogazm kilitlendi sanki. Cok korkuyorm 3 aylık bebegım var Allah korusun bıse olsa ben onu nasıl bırakırm nereye bırakırım emıyor mama yemiyor emzık almıyor. Esım mecbur işe gidiyor kafayı yıcem aglamaktan. 2 gundur ateslenıyorm dünyam karardı öldüm öldüm dirildim doktora bıle gidemedim korkumdan idrar yolu enfeksiyonu olmusum su bile ıcmıyorum cunku cok sukur antibiyotik baslayınca iyilestm ama cok korkuyorm aklımdan 1 sn cıkmıyor sürekli mideme kramplar giriyor stresten. Esım hafıf öksürse oturup aglıyorm bu boyle gitmez olan oğluma oluyor sütüm azalacak diye korkuyorum dün haberleri izlerken nefesim kesildi balkona zor attm kendimi 😥 bebegımi sürekli uyutyrm onunla ilgilenebilcek gbi psikolojiye sahip degılım cunku suanda esimin isinden dolayı gurbetteyz hıc kimsem yok yanımda suan bile aglıyorm kendim için degıl cocugum için sadece 😭