Depresif_polyanna Benim de stresten başıma ağrılar giriyor. Eşim otobüs şoförü, ona ve bana bulaşırsa evladımız ne olur diye düşünmekten mahvoluyorum.
Pelin87 Balim-26 yavrum esirgesin yavrularımızı yaaa aşıya nasıl gitcez hiç güvenmiyorum sağlık ocağında çalışanlara