Zkolip göğüs ucum hiç yoktu, yaraydı sürekli kanıyordu acı içinde kıvranıyordum tam 1.5 ay sürdü bu yara. Ama yine de emzirdim doktorum emzir sorun olmaz dedi diye, ağlıyordum her seferinde o emerken. Ama zor da olsa onun boğazından geçecek karnı doyacak diye dayanıyordum. Göğüs ucunu takıyordum içine sütümü sıkıyordum o an ağzına veriyordum sonra ucu çıkarıp göğsümü parmaklarımla sıkıp ağzına sokuyordum doktorum onun ağzı memene değerse sütün daha çabuk gelir ve çoğalır demişti öyle yapıyordum şimdi 4.5 aylık ve göğüs ucum var onun sayesinde🌸 vazgeçme ver göğsünü sürekli. Kayınvalidene gelecek olursak.. boş teneke çok ses çıkarır hesabı sabret biraz daha zaman geçince yanında kalmasına gerek kalmadığında tüm herşeyden sıyrılmış olacaksın.. ve sakın başkalarına kulak asıp sütünün gitmesine izin verme. Bebeğin o süte muhtaç.. sana bunları yapanlar da muhtaç kalıp sınansın türlü şeylerle. Allah herşeye yeter unutma.. göğsünü elleyip sıkmasına izin verme, sana birşey söylediğinde alttan alıp tepene çıkarma. Eşine şikayet etsin bırak eşin görsğn doğruyı yanlışı. Ama sakın vazgeçme seni çok iyi anlıyorum. Benim kayınvalidem iyidir hoştur ama gel gelelim zamanında bana da sütün yok sanırım aç kalıyoe bu çocuk dedi diye kimse kalmasın yanımda gitsin herkes evine sütümün olup olmamasına doyup doymamasına da kimse ağız açıp konuşmasın bu bebek benimse en iyi ben bilir ben düşünürüm demiştim. Bilirim o yetememe psikolojisindeyken etrafın daha da üzerine gelmesini. He siz biliyonuz de geç, güzel düşün.. çnkü o senin ne hissettiğini anlıyor, mutlu ol ki oda mutlu olup seni emebilsin