Nenvarkuzum bu süt alerjisine çok benziyor. 1 hafta diyete girseniz o şekilde bakın kaybolacak mi diye. Fotoğraf ile anlamak mümkün değil doktora da gitseniz önce krem veriyor geçmezse sizi diyete sokuyor . Bizim de cildimizde geçmeyen döküntüler oldu ben diyete girdim 2.5 aylık oğlum . Zaten 1 yaşından önce testler doğru sonuç vermiyor dendi . Diyetten sonra rahatladık. Mama yiyorsa onda da süt bileşeni var sütsüz mama raporu yazıyor doktor. Döküntüler için 1 hafta locoderm ve sarı hametan sürebilirsiniz sabah akşam .fayda göreceksiniz geçmiş olsun