KalbimEgede Merhaba oğlum 0-6 ay avent emzik kullandı şuan 9 aylık 6-18 ay avent aldım kullanmıyor hala küçük emziği kullanıyor aynı sorunu yaşayan oldu mu? Hangi emzikler kullanıyorsunuz paylaşabilir misiniz? Ortodontik olması önemli benim için