Parsmls evet ama ben 1.5 aylıkken başladım. Ablam doktor benim onun bir arkadaşına gittim en başından beri, o dediki biberona başlarsan memeni istemez ilk başta verme dedi vermedim, hatta 1.5 ayllıkken başladığımda bile biberonu chicco anne göğsüne yakın diye bir biberonu var onu almıştım meme reddi yaşamamak için şükür yaşamadık da ama daha henüz kavrayamaz meme mi biberon mu o yüzden emmek de istemiyor olabilir sizi. Aç kalmaz korkma aç kalsa zaten ağlar uyumaz da o yüzden gün içinde sürekli emzir hem sütün artar hemde o meme reddi yaşmaz