Kesinlikle vermeyin doktorumuz bizi özellikle uyardı sağlık ocağından kan damlası verecekler kullanmayalım annesi diye, ve kendisi farklı kan damlası yazdı onu kullanıyoruz. Sağlık ocağındakinin içerisinde paraben var bencede vermeyin bende çöpe attım.