Prensesannesi111 Kızlar 3 aylık bebeğim mama verdiğim gün beni bıraktı göğsümü almıyor artık ne yapmam gerek 🤷🏻♀️😞 herkes zayıf zayıf mama ver geceleri ne olacak dedi bir cahillik ettim verdim gece mamayı bir daha göğüsten emmek istemiyor ☹️
Azizeguney Prensesannesi111 Yaa çok üzüldüm😞 Kendi sütünüzü sağıp verseniz? En azından yinede sütünüzü alsın. Okuyunca çok üzüldüm nolur üzülmeyin😞
Ananassuyu Prensesannesi111 ben 9 aya kadar zar zor getırdim cok zor oluyo memeyı tutturmak sütün varsa mamayı bıraktır ama sütün yoksa ver tabı aç kalmasın
Nurkara21 Prensesannesi111 yaaa bebekler yapıyo ama arada hiç mi almıyor.bende de oldu ama sen keşke doktoru dinleseydin millet konuşur yani 🙈
Dsedaa Prensesannesi111 emzirme destek sistemi ile verin bence mamanızı benim kızım da 3 ay olmadan bıraktı daha önce bunu görmüş olsaydım kesinlikle mamayı öyle verirdim
Prensesannesi111 Azizeguney canım onu denedim biraz da olsa içti ama hemen bıraktı sanırım mamanın tadı daha güzel geliyor 😞
Azizeguney Prensesannesi111 Bence mamayı tamamen kesin acıkınca mecbur alacak memenizi veyahutta sütünüzü
Prensesannesi111 Ananassuyu sütüm de yemeğime dikkat ettiğim sürece çok şükür var ama işte kilosu çok zayıf büyüklerin aklına uydum gerçi doktorum da mama başlayalım dedi 😞
Prensesannesi111 Azizeguney kilo hiç almıyor nerdeyse canım 1 ayda sadece 215 gram aldı doktorum da mama ver dedi büyükler de öyle olunca bende verdim 😞 sütüm var aslında yok değil ama kusuyor zayıf kalıyor
Prensesannesi111 Nurkara21 doktorum da ver dedi canım akşama doğru 6,7 den sonra mama olarak ilerleyebilirsin dedi büyüklerimiz de öyle yapma sadece yatarken ver demişti bende yatarken verdim ama sanırım tadı daha güzel olduğu için mama istiyor 🤷🏻♀️
Nurkara21 Prensesannesi111 hangi mama şöyle bişeyy baştan beri bende mama meme şeklinde ilerliyorum 2aylıkken bi ara böyle istemedi sonra zorladım 😏tuttu ama biberon markası ne ?aklıma gelenleri soruyorum kusura bakmayın belki biliyosunzdur.
Eri070120 Prensesannesi111 mama meme.reddidir heleki biberonla verdiyseniz Ve gece en yagli süt uretilir gece emzirmesi daha önemli Size tavsiyem facebook ta emzirme akademisi var lütfen ordan destek alin cok yardimci oluyorlar
Prensesannesi111 Nurkara21 aptamil aldım canım Nuk biberon almıştı arkadaşım hediye olarak onu kullanıyorum ama cam değil mama ilk defa verdim biberon almadım evde o vardı onu kullandım önerdiğin biberon varmı ?
Eri070120 Prensesannesi111 Canım benim çok alternatif beslenme yöntemleri var kaşık klfingerfeeding enjektör.alistirma.bardagi vs. Sen dedigim.gibi o.gruba üye.ol seni yönlendirirler
Dsedaa Prensesannesi111 doymuyosa mecbur vereceksin tabi de emzirme destek sistemini deneyin öyle içsin mamayı hem sütünüzü de aynı anda almış olur bence Bi araştırın
Nurkara21 Prensesannesi111 lansinoh anne ucu kesinlikle tavsiye ederim ve hatta ben bugün değişik uçlu biberon kullandım su için tutmadı onu
Ahsenserra Prensesannesi111 avent anne memesine en yakın olarak değelendiriliyo meme reddi yapmıyo diye kullanıyorum ben