Mervekrblt Cnmm benim bebeğim de ilk 1 hafta içinde sarılık olmuştu uyandırmak için neler çekiyordum 2 saate bir hep emzirdim 13 günlüktü tekrar kontrole götürdüm doktora sordum gündüz daha aktif emiyorsa geceleri 3 saatte bir emzir 4 saati asla geçirme 2 saate gerek Yok hatta 3-5 damla emse bile yeter sonra da uykusu sapar bu çocuk uyumuyor diye gelirsin dedi zaten 3 saati genelde bulmuyor bile kendi uyanıyor