VERA19 Secda Araştırmalarıma göre en iyi markanın aptamil olduğunu düşünüyorum kendimce.Ama kızıma hiç yaramadığı için Similac kullanıyorum memnunum👍🏻
Sedaa4 Secda canım aptamil gaz ve kabizlik yapti kizmda sma gectim onda cok kustu suan hipp kullaniyorum gayet memnun kaldim 🌼
Fatosela Ben aptamil conformil kullanıyorum gaz ve kabızlık yapmayan tek mama memnunum 25 günlük kızım 🐣🌸
Defnedilan34 Bebelac gold 5 aydır onu kullanıyorum çok memnunum gaz kabızlık yapmıyor kilo aldirimi iyi bi sorun yaşamadım
Eymeniim Bu güne kadar kullanmadigim marka mama kalmadı diyebilirim Kesinlikle sma bütün gaz kabızlık derdimizin önüne geçti
Defne171019 Golden gout ve hiç combiotic kullanıyorum ikisinden de memnun kaldım Bebeğim kolikti hiç bir sorun yaşatmadı bize
Gulfem07 Secda aptamil pyrosneo en güzel mama bende bütün mamaları denedim ne gaz yaptı bu mama ne kabızlık sindirimi kolay.
Dsedaa Eymeniim aynen ama sma genel de çoğu bebeğe kilo aldırmıyor burda gördüğüm kadarıyla bende sadece bir ay kullandım sabitlendi
Meftunbade Sma kullanıyorum gayet memnunum ama bitince hip e başlamayı düşünüyorum bebegim gazlı bi bebek