NihalAsil 20 gunluk bebegim kabiz gibi günde 2 kere yapiyo kakasini ama gaz sorunumuz yok bende fitil atiyorum mecbur ıkındıgında cok agliyo ama fitili geri atiyo oyle kakasini yapiyo ama neden atiyo anlamiyorum 😔
NihalAsil [silindi] Ama gazini cikariyo poposundanda agzindanda cikariyo damla kullaniyorum zaten ama cok ıkınıyo her zaman yapamiyo surekli napcami sasirdim
NihalAsil Ama gazini cikariyo poposundanda agzindanda cikariyo damla kullaniyorum zaten ama cok ıkınıyo her zaman yapamiyo surekli napcami sasirdim
[silindi] NihalAsil Sürekli fitil verirsen bu sefer ona alışır. Bence masaj yapmayı, duş aldırmayı dene bide Probiyotik kullanırsan fitilden daha çok işe yarar :)