Ben bugün yoğurt verdim. Ki diyetteydim süt alerjisi mi var acaba diye bilen arkadaşlar vardır. Bugün Bir hafta olmuştu hala vücudu kızarıyordu. Anladım ki sıcak olduğunda ve terleriginse kızarıyor. Neyse sabah 1 çay kaşığı kadar yoğurt verdim. 1 dk sonra yüzünde 2 tane sivrisinek isiri kırmızı leke çıktı. Yani alerjisi var demi? Çünkü 1 kasiktan az da pirinç unu ile bı püre verdim. Vücudunda herhangi biri tepki yok. Kızarmadi. Bu arada 4 ay 10 günlüğüz. Tabiki birdaha birşeyler vermeyi düşünmüyorum ama az önce bı form da 4 ay 15 günlük çocuk için ara öğün hazırlamış bukadarlikken veren var mı ?