Deletedmom812 Yakında 11 aylık olacaz aşırı hareketli kız bebeğim var 3 öğün ek gıda alıyor 3 çay bardağına denk geliyor aralarda emiyor sütüm bazen az bazen normal oluyo artırmalı mıyım ek gıdayı artık kilo alımı durdu sanki 😒
Goktug4343 Deletedmom812 bizde yakında 11 olucaz durum bizde de aynı bahsettiğiniz gbi bazen çok yiyor bazen hiç ben ara öğün mutlaka vermeye çalışıyorum bi şekilde yediriyorum aç olduğunda zaten huysuz oluyo onun dışında kilo derdim yok çnkü hiç durmuyor yerinde uykuda bile dönüyo😂
Mucize_istiyorum22 Deletedmom812 oğlum 20 aylık yeni yeni 4ogune geçtim gelişimi normalse arttırma bence o zaten kendi kendine yediği zamn ne kadar yiyeceğini ayarlar
Goktug4343 Deletedmom812 yoğurt meyve rendeliyorum yada meyve sıkıyorum. 1 ay önce 9300 dü erkek bu arada
archmom Siz eti nasil veriyorsunuz ben yediremiyorum ya.Corbalarina katiyorum kiymayi agzinda biriİktirip cikariyo.Kofte hic yediremedim mesela asla yemiyor napicami sasirdim
Goktug4343 Deletedmom812 sabah:yumurta sarısı peynir yiyor öğlen uyanınca:çorba yatmadan önce: meyve yada yoğurt akşam: sebze yada et Tabi ölçü dersen hep şaşıyor
Mucize_istiyorum22 Deletedmom812 sabah kahvalti oglen emzirerek uyutuyorum uykudan sonra corba vs aksam bizimle beraber ne yemek varsa yer aksam yatmadanda yoğurt veya kavanoz mamasi günde 4 5 defada emer arada meyve biskuvi falanda yer