Merhaba anneler
kızım 7 ayını doldurdu. Haliyle ek gıda yiyoruz. Dün kontrolümüz vardı doktora gittik. Bu zamana kadar havuç,brokoli,tarhana yaptım çorba olarak kayısı püresi verdim D vitamini kabız yapar diye. Arada mandalina portakal falan koydum filesine.
dün doktor artık yavaş yavaş besinleri arttır, Herşeyden tattır dedi.
neler yapabilirim. Bana önerebileceğiniz çorba,püre,muhallebi vs tarifleriniz var mı ? 💁🏻♀️