EylulMother Sabah kalktığımdan beri ateşim var ve yanaklarim kıpkırmızı nefes darligim var onu hamilelige bagliyorum gerçi gebeyim 30 haftalık hastaneye gidicem şimdi ama korkuyorum karantinaya falan alırlar mı küçük kızım var
Elifhifa EylulMother biraz bekleyim hemen endişelenmeyin. Duş alın belki geçer. Hamilelikte ateş basmaları oluyo öyle bişey mi acaba. Eğer düşmesse ateşiniz 184 ü arayın siz gitmeyin hastaneye. Ama psikolojiktir bence
YK_ EylulMother ateşin kaç cnm öksürük ishal gibi baska sıkıntıların var mı istersen gitmeden önce 184tu galiba ara ordan bilgi verip gerekliyse geliyorlarmış kendini riske atma hastaneye gidip cok gecmis olsun
Rbia EylulMother 184ü ara yurt dışı bağlantın var mı onu soruyorlar ateş şiddetli öksürük nefes almakta sıkıntı ishal var mı diye soruyorlar. Ama ateşin varsa sağlık görevlilerini yönlendirirler sana.
Mrsdg EylulMother bol bol su iç ateşin düşer belki sıvı al yani hamileliktendir 15 gün içinde dışari çıktın mı yada eve birileri geldi mi hiç temasda bulundun mu yani
EylulMother YK_ 38.2 şuan 184 arayıp sikayetlerimimi spylicem neye gore anlicaklarki cocuklarim için korkuyorum gitsem testi hemen yapyolarmi😞
Elifhifa EylulMother alından mı ölçtünüz ateşinizi koltuk altına göre bi derece fazla çıkarabiliyo. Hastaneye gitmeniz hem dışarda temasta bulunacağınj kişiler için hemde eğer sizde yoksa sizin için tehlikeli olur. 184 ü arayın derim
YK_ EylulMother evet ne sikayetiniz olduğunu soruyorlar şüphe varsa eve gelip kendileri alıyor sizi sanırım çok net bilgim yok inşallah hafif soğuk algınlığı falandır kendinizi strese sokmayın stres daha çok tetikler iyiyseniz bile vücut kötü sinyaller verebilir ıyi düşünün ıyi olsun🙏
Deletedmom114 Canım şikayetlerini söylersin, ara bir gelip baksınlar en azından çocukların küçük ama bu şekilde de evde kendi kendine geçmiyorsa başka çözümü yok 🤷🏻♀️
Elifhifa Lütfen kendinizden şüpheleniyorsanız dışarı çıkmayın hastane için bile olsa. Allah korusun eğer varsa kaç kişiye bulaştırma ihtimaliniz var. Ki inşallah yoktur sizde de. Sakinleşmeye çalışıp biraz beklemeyi deneyin.
Deletedmom_9857 EylulMother geçmiş olsun canım ama korktunuz kendini inşallah öle birşeyin yoktur 184 ara daha sağlıklı bilgi alabilirsin
Sin21 Bildiğim kadarıyla ateşin inatçı olması gerekiyor yani bir günlük ateşten bahsetmiyorlar tekrarlayan yüksek ateşten bahsediyorlar. Ama şüpheleniyorsanız çıkmayın lütfen evde de maske kullanmaya başlayın. Ve mutlaka arayın yetkilileri☹️
Annesirintugceuzun EylulMother Her zamanki gibi 🤦🏻♀️ Bol bol portakal suyu yapın, limonlu ballı ılık su için, bağışıklığınızı güçlendirmeye bakın.
Nihalcakmak58 EylulMother canim atesle oksuruk ayni anda olursa endislenin dio uzmanlar muhtemelen usuttunuz veya viral bir enfeksion olabilir; amann valla hasta olmayada korkar olduk nasil istir bu kafamizda turlu senaryaolar yazip cizioruz psikoloji yerlerde😔