Deletedmom310 Sabah bebeğimi beşikten alırken kafası biraz besige çarptı 45 günlük bebeğim hic aglamadi bişey olmusmudur kendimi çok kötü hissediyorum içim.icimi yiyo çok üzülüyorum :(
Prensesannesiii26 Deletedmom310 korkma canım bişey olmamıştır benim bebişim 2 aylıkken kafasını besige vuruyordu ard arda defalarca ağrısından yapıyordu sanırım düşe kalka buyuyecekler korkma bişey olmamıştır he bidaha başına gelirse hemen vurduğu çarptığı yere bebek vikisi sur sismez morarmaz acısını alır 🥰🥰
Deletedmom310 Prensesannesiii26 bişey olsa canı acısa ağlardı di mi aglamadi hiç sadece yüzünü burusturdu agliycak gibi oldu sonra emzirdim
Deletedmom310 [silindi] yok kusmadi hiç emzirdim sonra duş aldı uyudu şimdi uyandı yine emdi of çokta dikkat ediyorum bı anlık bosluguma geldi