Danyal21 2 aylik bebegim var butun gece burnu tikali otribebeyle cekiyorum 5 dakika sonra ayni uyuyamiyor var bi onerisi olan
Kaveda Danyal21 otribebe kullanmadım ben hiç ama serum fizyolojik gerçekten iyi şiringayla yapıyorum bayağı iyi aciyor burnunu
Deletedmom114 Serum fizyolijik ile günde 3 defa uyguluyorum. Burun aspiratoru ile yapıyordum sadece denemek istedim, Burun aspiratoru halt etmiş hiç çekmiyormuş meğer…
Deletedmom114 Fatma_FLZ Bizde doktorumuzun önerisi ile kullanmaya başladık. Herkes birşey diyor mantıklı geleni yapar oldum artık. Banyodan sonra çekiyordum yumuşatıyor su diye geliyordu yine. Ama serum fizyolojik tamamen çıkarıyor.