Merhabaa Happy Momdan geliyorum daha doğum yapmadım siz tecrübelilere sormak istediğim sorularım var
Sizce e bebek markasının baby me bezi Yenidoğan bebek için kullanılmalı mı yoksa Sleppy daha mı uygun olur ?
Kaç tane 1 numara bez almalıyım 2.numaraya ne zaman geçiliyor 40 tane 1 numara 40 tane 2 alsam yeterli olur mu ?
Otrivine burun aspritarümü almalıyım yoksa baby me markalı mı yedek uç almama kesinlikle gerek var mı ?
Baby me markasının Yenidoğan köpük şampuanına önerir misiniz?