defnekusunannesii kızlar merhaba bebeğinin kanında enfeksiyon çıktığını yazmıştım 2 gün önce ateşleniyor ve ishaldi şu an düzeldi şükür doktor kaç gün vereceğimi söylemedi sizce bırakmalı miyim hafta sonu olduğu için doktora ulaşamıyorum kullanan var mi
defnekusunannesii Anneperi 02022020 teşekkür ederim evet antibiyotik pazartesiye kadar vericem sorucam doğru söylüyorsunuz vücut bağışıklık kazaniyormus ilaca hemen bırakmak tehlikeliymis
02022020 Zimaks antibiyotik olması lazım yarım bırakmak bi sonraki hastalığı ağır atlatmak bağışıklığın düşmesine sebep olur tedavisini tamamlayın 7 ila 10 gün vermiştir pzt sorun yada hastanedeki başka doktora ulaşın cvp verir geçmiş olsun