Biz meme + mama gidiyoruz Canım oğlum 2 aylık 4 5 günde bir kakasını yapıyor . Karnına zeytinyağıyla masaj yapıyorum ayaklarını bisiklet çevirir gibi yapıp banyo yaptırıyorum yarım saat sonra yapıyor bende başka bi çözüm bulamadım henüz . Gazını çıkarıyor ama kakayı çok bekliyoruz doktorumuz 8 güne kadar normal dedi . Bazende armutla elmayı kaynatıp iki çay kaşığı falan veriyorum bağırsakşarını çalıştırıp daha rahat yapıyor.