Canım benim kızım 32.haftada 29haftayla uyumlu doğdu 40gün kaldı küvözde çok zor zamanlardı, çok şükür atlattık hepsini sana tavsiyem kanguru yapmayı sakın ihmal etme benim kızım osayde çok hızlı toparladı solunum cihazlarına bağlıydı kucağıma almaya başlayınca kendi nefes almaya başladı.hiç emdiremedim göğsümü malesef tutmak istemedi naptıysak ama ben sürekli sağarak verdim sekizinci aya kadar aldı anne sütü sonra süt gelmedi, benim kızım bugün 1yaşına girdi herşey yolunda darısı size bian önce işallah <3