DuygUras aynısı bizdede oluyor nefessiz kalıyor memeyi çıkarıveriyor ağzından gazını çıkardıktan sonra da aynı sesler çıkıyor kalbini gösterdim yeni doğduğunda embriyolojik kalıntı var dedi 3 aylıkken gene gelin ama önemli bir şey değil dedi anlamadım bende çok korkuyorum nie böle die 😢