Bebeğim 7 aylık ve 1 mastıt 3. Kez tıkanıklık yaşıyorum aynı göğsümde. Doktorum sütten kesmemi söyledi. Fakat ben dayanamadım. Sürekli olarak aynı şeyi yaşamaktan sıkıldım. Aman üstüne yaslanılmasin aman üstüne yatmayayim aman o emsin ben elle bir süre sagayim yine de düzelsin sorun olmasın aman elimde sıcak su torbası emdikteb sonra ise soğuk kompres gerçekten çok yoruldum artık……….