Oğlum 13 aylık oldu. Dört aylıkken başladı akmaya ama hala devam ediyor. Bi iki gün azalıyor. Sonra yine aynı. 7 tane dişimiz var. Ha durdu ha duracak derken hala devam ediyor.Hastanelerde sıkıntı malum coronadan dolayı götürmüyoruz.Bu durumu yaşayan var mı?