Aysegulsengur Merhaba kizlar sezeryadan 1ay sonra doktorum kontrole cagirdi suan hic bir sikayetim yok sizce gitmem gereken bir muayinemi tecrubesi olanlar yazabilirmi siz gittiniz mi
Neslihankarabal Aysegulsengur gitmen lazim tabi ultrasonla bakıyor. Rahimin toparlanip toparlanmadigina bence git.
Mtg Aysegulsengur dikis yerine bakiyor okadar iltihap vs varmi dye baskada birsey yok 2 dk suruyor oda