Karbeyaz89 biliyorum hepsini yaptım orda yazanların emzirme danışmanıyla konuştuk hatta , emzik yok bıraktı emziği el emiyor sadece deli gibi göğsümde oluncada elini koyup onu emiyor. Hayatımızda hiç biberon yokken başladı ki vermeyeceğim biberon diye inat ettim açıkınca mecbur emecek dedim çoçuk aç kalmış. Emsede 5 dk yetiyordum dedim doyuyordur dedim tartıda belli oldu.