ada1180 Benimde makat geliş ve aşağıda kesik kısmıda söylenilenden biraz Daha fazla sezeryan eski zamanlara göre daha gelişmiş ve ölüm oranı çok fazlayken şimdi güvenilir zaten Doğum değil ameliyat bizimkisi ve estetiğe önem veriyorlar çatlağımda yok Doğum yaptığım belli olmuyor çizgi aşağıda olduğu İçin bence iyi bu hali 😊