hunilimomm Deryaozanali gayet normal tükürükleri salgilaniyor fazla geldiğin için yutamiyor bundan sonr herşeyi ağzı ile gajicagi için çok normal bizim de 2 aylıkken basladi
Masal51 hankardeslerr aynn bzmkide 3 aylik oldu akiyo oyle ustunu basinj hep islatiyo dis cikarken akar derler erkn dglmi acaba😒
hankardeslerr Masal51 Ay evet ya kıyafet dayanmıyo, bende bir yerde gördüm tükürük bezleri gelişmeye başladığı için salya akıtma olayı normal ve sağlıklıymış 😊