Balkizinannesi18 Merhabalar. Normalde sütüm çok fazla bu yüzden üstüm hep ıslak geziyodum hatta. Şuan 3. Aya yaklaştık ve göğüsüm eskisi gibi gergin değil sızmada yok. Normal mi sizce
Deletedmom145 Balkizinannesi18 süt kesilmesi anlamina gelmez.terbiye olunuyi dimek.netten araştirin bakın
Ebruss Balkizinannesi18 göğüslerin bebeğinin tükettiği kadar süt üretmeye başladığı için gerginlik ve şişlik yok oluyor. Tereddüt ediyorsan sağım yap kaç cc çıktığını bak
Ebruss Balkizinannesi18 10 dk iyi çıkmış canım sütün var. Takip et bebeğinin doymasına kilo almasına canım boğazlı bebek ise sütün ona göre artar.