zeynepiremnur01 Kızlar doğru bi bilgi verir misiniz şuan adamadayım ailemin yanında 1 haftalık mecburen geldik iş nedeni ile eşim beni yarın gelip alıp antebe gideceğiz evimize yasak var diyorlar yolculuk yasağı ? Doğru mu acaba gitmek istiyorum artık
Ikrazumra19 zeynepiremnur01 şahsi araclada 65 yas ve ustune birde kronik rahatsizligi olana yasakmis ailem gelicek benimde dogumum var karakola sordu babam
zeynepiremnur01 Sakura-chan nette okudum bugün 5 den sonra özel araba ile de çıkış yasaklanıyormuş valilikten kağıt alıp yada sağlık raporu alıp çalışabiliyormuş 3 bin tl cezası varmış
Tosbigim Otobüsler evet. Ama bugün duyuru yaptılar polis mi zabıta mı bilmiyorum zorunlu olmadıkça kimse çıkmasın diye..
zeynepiremnur01 Emeliss oda yasakmış canım sadece 1. Derece vefat edenler çıkabilşyormuş dışarıdan gelio de kalacak yeri olmayanlar çıkıyormuş . Diğer çıkanlar ise 14 gün karantina altına alınıp öyle gidebiliyormuş şehirlerine
Nebicimanne zeynepiremnur01 degil bugun babam gidip kiz kardesimi aldi sadece sehir girislerinde ates kontrolu yapiyolar 👍