zeynepiremnur01 aynen katiliyorum. Ben doğdugundan beri 2 saatte bir doyuruyorum. Sarilik oldu oyle zor kaldiriyordum ki.. simdi 15 gunluk oldu. Her gece alarm kuruyorum 2 saatte bir kalkmak icin, ssrilgi bitti simdi kendisi kalkiyor 2 saat dolmadan :) memeyide o birakana kadar emziriyorum :)