9,5 aylık bebeğim her öğünde öğürüyor önceden pütürlü yediriyodum onları kusmaya başlayınca herşeyi blenderlamaya başladım bu seferde sürekli öğürüyor bazen kusuyor yemek yedirmek eziyet haline geldi insan su kıvamındaki bişeyi neden öğürür bıktım artık lütfen yardımcı olun