Poyrazkus ayni sorunu yasadim burdada cok post acmisimdir bu konuyla ilgili.ilk aylar aliyordu ama işe baslamama yakin 3. Ayda biberonu reddetti.işe baslayacagim icin cok stres yaptim cok uzuldum ama bir sure sonra hersey duzene girdi. size tek onerim kararli olmaniz ve hergun mutlaka denemeniz. once taze sut ile baslayin sagip taze verin.birde ilk aldigi biberonla ilerleyin derim benimki bir sure sonra ilk aldigi biberona geri döndü ( philips avent) yalniz 4. Ayda memeden uzaklasti biberona alisinca.onu da cok onemsemedim nasilsa anne sutu aliyor diye. Arada meme veriyorum ama baslangic aperatif gibi alip sonra biberona geciyo☺️
hic caninizi sikmayin cani istediginde alacaktir biberonu🙏