Zeyneb Merhaba kizlar sezaryenle yaklasik 1 ay once dogum yaptim.Yediklerimden bagimsiz olarak afedersiniz ama her gun gazim oluor.Cok rahatsizim bu durumdan.Bebegimi de cok etkilior.Rezene falan iciorum ama mesela aksam gazim olmasa gece kalktigimda gene gazim var .Sezeryan dogumla alakali bir durummu siz de yasiormusunuz.ne kadar suruor bu surec.Afedersiniz ama inanin evdekilerden utanir oldum cok rahatsizim bu durumdan.
Esiladuru Zeyneb bende 1 ay oldu ve bazen gazdan karnima agrilar giriyor lavaboya kosuyorum hemen 😂 icimde tutsam patlicak gibi oluyorum sezeryan yerim bile agriyor gazdan
Bimelek Zeyneb aynen😂 sezeryan olunca organlar sarsılıyor biraz sebep oymuş diye duydum ve uzunca bir süre böyle olacakmış
Mermaid Zeyneb canim bence sezaryenden degil hormonlar yuzunden gaz oluyor yukselen hormonlar birden dusuyor vucut adapte olamiyor,ben 5.ayima giricem hala tam normale donemedim😑
Arelll Zeyneb 3 aylık olacağız bi kaç güne bende sezaryen oldum aynı hep gaz var ve bazen tutamıyorum 🤦🏼♀️
Drucelis Bn cmt sezaryen oldum hayatımda böyle gazlanmamıştım gaz woman olduk yahu dakikada bir geliyo bu sabah şaşkınlık içindeyim
Hazelsmom Zeyneb demek anormal bir durum değilmiş. Ben de inanılmaz gazlıyım 🤦🏼♀️ bence bağırsaklar yer değiştirdi yerine oturunca geçer diye umuyorum