Günaydın güzel anneler hepimiz için hayırlı bi gün olsun inşallah . Sizlerin tavsiyelerine ihtiyacım var . Kızım 9 ay lık bir haftadır alt 2 dişini çıkarıyo ardarda geldi ikiside . Hafta içide aşımız vardı . Huzursuzluğu vardı ama Aşı olana kadar pekte yoktu . Aşıdan sonra biraz ateşimiz çıktı 37,8 lere falan çıktı sadeece 1 kereliğine calpol verdim onun dışında duşla vs düşürmeye çalıştım ateşini . Neyseki ateşi düştü ama dün kızım grip oldu sanırım burnu akıyo 2 gündür bide öksürüyo ıhlamur kaynattım içirmek için ama bu ara Çok iştahsız İçmiyo . Ne yapabilirim tavsiyesi olan var mı lütfen yardım edin 🙏🏻