Deletedmom245 selam canim ben yaşadım yaşıyorum 4 aydır,anlattığın gibi cok düzenli ve guzel bir uykusu vardi
4 aylarda basladi bu kabus hep geçer sandim ah tamam geçiyor dedim postlarda soranlara bile gecer dedim ara ara duzelir ben umutlanıyordum fakat 8 ay 10 günlük halen asiri uyanır gece uykum çoğu zaman yok dise yorduk hep fakat dişte henuz cikarmadik gerçekten cok zor bir durum umarim seninki geçirir, yoksa kaderim bu diyip kabullenmekten baska caren kalmıyor,son olarak ac olabilcegini dusundum hep yedirdim ama sorun oda değil cocuk aliskanlik haline getirdi adeta .hoscakal..