EsilYadem benim bebegim iki aylık. ben dogudugu günden beri hep uyudugumuz odayı loş ortam yapıyodumki gece oldugunu ve uyuması gerektgni ögrensin diye.böylelikle öğrendi.ve her akşam aynı saatte uyutuyorum 10 oldumu beslerim ve hadi uyku vakti derim ve uyur 🤭gecede sag sola dönmeye başlayınca hemen besliyorum zaten uyanmamış oluyo,yedikten sonra gazını alır mutlaka altını degiştiririm ve yataga koyarım.bunların sırasınıda ögrendiginden problem yaşamıyoruz.🙏