Elfmrshn keşke tekrardan 6 aylık olsada pet şişe gibi sallayıp dursam gelen lıkır lıkır sesle kendimi su kenarında gibi hissetsem ama sabahın 6sında hala kulaklarım 2 yaş sendromundan ağrıyor ya aklımı kaybedicem ya kulağımı 😥 normal öyle olması kötü bişey değil çorba içtiginde su içtiginde emdiginde olabilir