aylin3834 Merhaba sevgili anneler 💕 8ay 11günlük kızım var.Çok şükür sağlığı yerinde ama bi süredir sürekli titriyor çocuğum.İdrarını yaparken titriyor birkaç saniyelik geri geçiyor.Önceleri günde birkaç kez oluyordu ama şimdi neredeyse her idrarını yaparken titriyor.Neden oluyor olabilir? Bi bilgisi olan var mı? Doktora danışmalı mıyım?
MerveBostanBayrak aylin3834 benim oğluşumda bu şekilde☺️ Ben sıkıntı olduğunu düşünmüyorum geçici birşeydir ve çok tatlı olmuyolar mı öyleyken🥰
aylin3834 MerveBostanBayrak evet evet çok tatlı oluyor gerçekten 😍 bizde o haline bakıp gülüyoruz ama çok sık olmaya başlayınca kötü bişeymi acaba dedim kendi kendime 😕
diraraa İdrar yolu enfeksiyonu geciriyo olabilir. Doktorumuz muayenede sormustu bize boyle bise var mi diye enfeksiyonu anlamak icin.
aylin3834 Hatcik şimdi siz yazınca postu tekrar okudum böyle bişey olduğunu hatırlamıyordum bile 😂 kızım 4 yaşına girmek üzere çok uzun zaman geçti üzerinden. Ama o zamanlar da çok sürmemişti geçici bişeydi galiba. Sizde de mi oluyor şimdi?
Hatcik aylin3834 evet canım ya kızım 7 aylik geçen gece kakasını yaparken bi titrer gibi oldu o yüzden araştırırken gördüm. Masallah rabbim esirgesin
aylin3834 Hatcik bi sıkıntısı yoktur içini ferah tut 🥰 bütün meleklerimizi bağışlasın rabbim teşekkür ederiz ☺️