4 ay 23 günlüğüz, uzun zamandır eller ağızda salya akıtıyoruz zaman zaman huysuzluk vs oluyor atak diye düşünüyordum 2 gün önce rahatlatır umuduyla kehribar kolye aldım daha bir huysuzlandı gibi geliyor ellerini deli gibi ısırmaya çalışıyor ve kıpkırmızı olup ağlıyor, gece uykusuna geçerken de artık çok zorlanıyoruz aynı şeyleri yaşayan var mı?