Merhaba arkadaşlar üç gün önce bebeğimde ateş çıktı sağlık ocağına götürdüm pen-os diye bir anbiyotik verdi ve antibiyotik kullanmamın ikinci gününde bebeğimin vücudu böyle oldu ve çoğalıyor şuan doktor bi tanıdığımız ilacı kesmemizi söyledi ve bir alerji damlası verdi hastaneye götürdüm fakat hastane ortamı çok saglıksız çocuğu şakın sokmayın içeri dediler o doktor da ilacı kesmemizi söyledi tekrar hastaneye durumlardan dolayı götüremedim yinede bilği almak isteyorum başına gelen varı mı bilğisi olan acaba
