Sudem Kızlar merhaba 8 aylık dünyalar güzeli bi kız bebek annesiyim nisanda sezaryen Doğum yaptım kan ilacı vs kullanmadım çok bitkin düştüm aşırı derecede halsizlik ve sağ kolumda uyuşma var 43 kiloya kadar düştüm ve kızıma bakmaya gücüm kalmadı artık büyük ihtimal kansızlık ve vitamin eksikliği var benim size sormak istediğim bunun için hangi bölüme muayene olmam gerekiyor yardımcı olur musunuz lütfen 🙏
baloglaninannesi Sudem kadın doğum doktorunuz size bilgi vermedi mi bana doğumdan çıktığım gibi bütün vitaminlerine devam ediyorsun kan suruplarin dahil demişti düzenli almasam da kullanıyorum ben hatta 2 ay kullanacaksin dedi
ZeynoEylul24 Sudem önce bir jinekologa gidin bence. Bu şekilde derdinizi anlatın. O doktor zaten anlamazsa hangi bölüme gitmeniz gerektiğini söyler ama jinekolog bakması gerek.
Sudem Kızlar sağlık ocağına gidip kan sayımı yaptırsam orada çıkar mı ne olduğu duruma göre yönlendirirler mi beni
Betulmirac Sudem dahliyeye gideceksiniz onun için o bölüm de kana dair her şeye bakıyorlar jinekolok olmaz bence